Nabídka!

Milý návštěvníci tohoto blogu,

Přicházím k Vám s jistou nabídkou. Máte pocit, že s vaším duševním zdravím není vše tak úplně v pořádku? Nevíte, co vám vlastně je? Dali vám doktoři dignózu, o které pochybujete? Chtěli byste zjistit, jakou nemocí, poruchou či dodchylkou opravdu disponujete?

Pokud jste na některé z těchto otázek odpověděli ano, neváhejte mě napsat. Ráda bych s vámi probrala vaše příznaky, abychom pak společně určili vaši diagnózu. V psychiatrických diagnózách se vyznám velmi dobře. Jako většina autistů, i já mám speciální zájmy, které zabírají většinu mého volného času. V mém případě jsou jím právě duševní poruchy, proto taky mohu tvrdit, že se v nich velmi dobře vyznám. Přestože je moje obsese kvůli mé momentální, ne zrovna dobré, mnohem mírnější a jakoby se z ní vytratil zájem, přesto všechno disponuju mnoha informacemi o duševním zdraví, které by vám mohly pomoct nebo poradit.

Budete-li chtít cokoli konzultovat, napište mi na můj mail monika.malachova@gmail.com. Vždy vám nesmírně ráda poradí.

Přeji vám všem to nejlepší!


Vaše Monika

Komentáře