Zpátky doma!

Zdravím vás všechny, milí čtenáři.

Jsem zpět. Po asi měsíc a půl trvající neaktivitě se znovu vracím na náš blog. Jak jste se již dozvěděli od mé dobré kamarádky a spoluautorky tohoto blogu Christýnky, strávila jsem posledních několik týdnů v psychiatrické klinice, konkrétně pak v Praze v Motole. Zde se mi doktoři snažili pomoct se zvládáním mé nemoci. Dostala jsem diagnózu a léky, které by mi měly pomáhat udržovat náladu v normálu. Co se oné diagnózy týče, abych byla přesná, vlastně jsem ji tak úplně nedostala, o tom si však povíme později. Každopádně, nakonec jsem z nemocnice odešla na reverz, tedy proti vůli lékařů, přestože se mi doktoři skutečně snažili poskytnout to nejlepší, co uměli. O tom, proč jsem psychiatrii opustila předčasně, bych s vámi ráda mluvila v některém ze svých budoucích článků.

Od teď budu opět přispívat na náš blog. Chystám se pokračovat v odborných, či spíše populárně naučných, textech o nejrůznějších duševních nemocech, poruchách či odchylkách. Dále bych se s vámi ráda podělila o své zkušenosti z psychiatrie a pokusila se vám přiblížit, jaké to je být zavřený na psychiatrické klinice. Budu také mluvit o své vlastní zkušenosti z nemocnice v Praze i Brně, porovnám obě dvě zařízení a popíšu vám, s čím jsem byla spokojena a s čím naopak ne. Nakonec bych v některém ze svých plánovaných článků ráda zodpověděla důležitou otázku. Má hospitalizace na psychiatrii pro duševně nemocné smysl?  

Doufám, že budu schopna přispívat co nejčastěji a že vás moje články zaujmou. Máte nějaké otázky nebo příspěvky? Přáli bystě si článek na určité téma? Napište nám do komentářů. Jsme tu, koneckonců, pro vás!

Komentáře

  1. Monicko,moc me zajima Tvij postoj k lecbe v obou zarizenich,prinos lecby a vsechny klady i zapoty pobytu.Vazim si Te,ze jsi to tam bydrzela a jsem moc rada,ze jsi uz doma a muzes nas obohacovat svymi velmi pekne stylizovanymi clanky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. :) Brzy o tom budu psát. Můj další článek, který se chystám vydat za pád dní, by měl být o brněnské nemocnici.

      Vymazat

Okomentovat