Moje hospitalizace na psychiatrii v Bohunicích

Zdravím všechny! O tomhle zážitku jsem měla v plánu napsat již od chvíle kdy jsme s Mončou začaly tenhle blog. A jsem ráda, že konečně nastal čas, kdy jsem připravená se o celý tento příběh podělit.
Mám v plánu psát na tohle téma (-můj celý pobyt na psychiatrii v Brně Bohunicích) hroznou spoustu věcí, zážitků, postřehů, atd. A přemýšlela jsem, jak se o to všechno s vámi podělit. Nakonec jsem dospěla k závěru, že to budu muset rozkouskovat na různá témata. (Nechci všechno mačkat do jednoho příspěvku.) A tak udělám jednak takovou sérii, kterou nazvu: Den na psychiatrii. V té vám popíšu postupně od začátku až do konce, jak můj pobyt probíhal, co se všechno událo, jak jsem se přitom cítila... To budou mé zážitky, a nejzajímavější momenty z mé hospitalizace. Potom zvlášť mám v plánu popsat, jak to tam vlastně funguje - jaký je režim, pravidla, co se tam dělá a děje... A pak ještě zvlášť, jestli narazím na nějaké téma, které by bylo zajímavé probrat do větší hloubky, tak to udělám.

Doufám, že vás to zaujme a třeba pomůže si udělat představu, jak to tam chodí. Moc se na to těším, a doufám, že vy taky!

Také bych chtěla něco málo říct k tomu, co Monča popsala ve svém příspěvku Zážitky z brněnské psychiatrie. (Pokud jste ho z nějakého důvodu ještě nečetli, tak doporučuji přečíst. :) )

Myslím, že uvidíte, že naše zážitky se vcelku liší. Já to tam vcelku brala jako fajn místo. Později mám v plánu se s vámi podělit o tom, proč si myslím, že máme tak odlišné zážitky, zatím ale nechám, abyste si poslechli můj příběh a sami se zamysleli nad tím, co je důvodem našich rozdílných zkušeností.

Přeji krásný den!



Komentáře